Yarın ERUS1 Sınavı var

Ağustosun 17'si olarak tüm planları hazırlamıştık ama Cumartesi günü(8 Ağustos) cep telefonuma gelen mesaj ile planlar alt üst oldu.

Aslında yaz tatiline çıkmadan önce kurduğum planlar vs. yarı yarıya gerçekleşmedi diyebilirim.Bunda en büyük katı tabi ki de benim.Bir türlü sistemi ve çalışma prensiplerimi oturtamadım.Zaten çok çalışan biriside değilim ama yinede özellikle son 2,5 haftada elimden geleni yaptım demeye çok yakınım.

Arkama dönüp baktığımda Matematik 1 konularından Toplam 10 konudan 8.5 uğunu çalıştım 0.5 ise Küme-Bağıntı-Fonksiyon konusunu tam tamamlayamadım onuda bugün ya da yarın tamamlayacağım.
Coğrafyadan 8 konu çalıştım 21 konudan , Edebiyattan 14 konudan 10 konu.Fizik ve Kimyadanda 1'er konu.Tabi toplam konu sayıları fazla ama 12.sınıf konularıda var 12.sınıf konularını çıkarınca yine iyi çalıştım gibi.

İlk sınavda sadece 9.sınıf konuları olucak ve farkımı ben ortaya koymak için Türkçe-Sosyal Bilimler-Coğrafyayı ortaya koyucağım.Onlar en büyük kozum.Fen1 testine boş vaktimde bakıcağım öylsine.Matematikte yine Problemler,Üslü-Köklü-Rasyonal sayılardan elimden gelen herşeyi yapacağım.

Tüm öğrenci kardeşlerime başarılar dilerim.
Allah, hepimizin gönlüne göre versin.