Püff sıkıldımmm

içimde bir sıkıntı.

son 1 aydır hiç ders çalışasım yok.ygs neredeyse dayandı göte tarihler gösteriyor 4 şubatı saat olmuş 13:04 ben ise hala little big planet okuyorum vs. lan daha ps3'üm bile yok!

Nereye kadar amk! bu böyle.Senenin başında götten atıyorduk kolay derslerde derece diye şimdi girecek götümüze! eskiden Ankara hukuk diyorduk şimdi istanbulda olsunda nerede olursa olsun diyoruz amk.

sikeceam böyle işi ya.şu sınav , stres bitsede rahatlasak arkadaş! nedir bu!

bugün sözde 1 eylem, 1 ek eylem , 1 eylemsi
1 sayılar , 1 problem , 1 problem
1 coğ , 1 coğ , 1coğ diye giden bir programım vardı ama nerdeeeeeeeeeeee!

valla enerjim bitti diyicem ama benim enerjim bitiyorsa hakkaride ki kardeşimin enerjisi ne durumdadır ?

şimdi derse başlıyorum saat 13:08 ve bundan sonraki girdimde 1 eylem,1 sayılar,1 coğ testi bitmiş olacak ahanda buraya yazıyorum!