16 Haziran Perşembe eTohum Toplantısı Notları

16 Haziran Perşeme eTohum toplantısının konukları Nokta CEO'su Sayın Tümay Asena ve Intel Capital'da Consumer & Internet Investments Director pozisyonunda bulunan sayın Barış Aksoydu. Değerli yorumları ve görüşleri için Sayın Tümay Asena ve Barış Aksoy'a birkez daha teşekkürlerimi iletiyorum. Bu toplantıdan aldığım noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum umarım faydası olur. - Yıl sonu çalışan hedefimiz 110, şuanda 79 ( Tümay Asena) - Yatırım için biz arayışa girmedik bize istek ve talepler geldi. ( Tümay Asena ) - Stratejik ortak bizim için önem taşıyordu bunun için Intel Capital çok iyi bir ortak. ( Tümay Asena ) - Bizim vizyonumuzla, yapmak istediklerimizle Nokta çok iyi örtüştü ve yatırımı gerçekleştirdik. ( Barış Aksoy ) - 6 kurucu ortağın olması şirket içi karar vermede ve diğer konularda zor olmadı mı? sorusu üzerine.. 6 ortak( Nokta 6 kurucu ortaktan oluşuyor) okulda ayrı bölümler, ayrı dünya görüşlerimiz olduğu için çok faydalı oldu ama 6'dan fazlası zor olabilir.( Tümay Asena ) - Intel Capital'dan sonra şirket içi önemli değişiklikler oldu, Yönetim Kurulu oluşturuldu ve benim yoğunluğum çok arttı gece 11'de dönmeye başladım emaillere. ( Tümay Asena) - Finansal katkısı yanında mutlaka stratejik katma değerinide ölçmeye çalışın yatırımcı konusunda. ( Tümay Asena ) - Melek yatırımlar eskiye göre biraz daha arttı Amerika'da. ( Barış Aksoy ) - Türkiye'de kullanıcı sayısı, kullanıcıların özelliklerinide dikkate aldığımızda muhteşem bir yerel market var. ( Barış Aksoy ) - Türkiye'de daha dokunulmamış birçok alan var ve bu girişimciler için büyük bir avantaj. ( Barış Aksoy) - 3, 4 yıl sonra Türkiye'den halka açılan, milyar dolarlık şirketler çıkması beklenebilir ve bu olacaktır. ( Barış Aksoy ) - Gelecekte Dünyada ve ülkemizde mobil alanını çok parlak görüyorum. ( Tümay Asena ) - Türkiye'de oyun alanında pazar çok cazip bence, bu pazarı bırakıp yurtdışına açılıp tabiri caizse savaşmak zor bir yol.Bence yerel marketi domine edip yurtdışına açılmak daha mantıklı. ( Barış Aksoy ) - Globale gitmeden önce yerelde büyük başarılar sağlanabilir ardından komşu ülkere, yurtdışına çıkmak daha cazip. ( Tümay Asena ) - Sosyal olmayan hiçbir şey düşünemiyorum. Daha ileride ise mobil tarafı olmayan bir uygulama, oyun vb. şeyler düşünemiyorum. ( Barış Aksoy )